Bizlerin bugun ki halimize gelmesinde çok buyuk katkıları olan merhum şehid prof.dr.seyyid kutup’un , kendisini ipe götüren kitabı olan “yoldaki işaretler(idam femanı)’i“ hepimizin okumuşuzdur. merhum şehid prof.dr.seyyid kutup’un yoldaki işaretler kitabını anlatan konferans havasında bir sohbet…
Hatta o kitabı okumaklada kalmayıp tavsiye etmişizdir ama o kitabı hiç dinlememişizdir….İşte degerli kardeşlerim